top of page

Rasked kliendid

Klienditeeninduskoolitus 

​

Ettevõtluses on üsna tavaline, et me puutume kokku väljakutseid esitavate inimeste, olukordade ja sündmustega. Isegi kui kliendid pole probleemsed, võib ootamatuid küsimusi ja keerulisi olukordi ikka tekkida.

Just selles olukorras on oluline, et teenindajal oleks kindlus ja oskus navigeerida keerulistes olukordades ning suhelda klientidega positiivselt. Seepärast oleme loonud "Raske klient" koolituse, mis aitab arendada sotsiaalseid võimeid, kujundada toetavat suhtlemisviisi ning julgust ja vastutustunnet.

Selle praktilise koolituse eesmärk on anda vajalikud tööriistad ja oskused, et saaksite edukalt toime tulla raske klientidega. Õpime, kuidas luua lahendusi, mis toetavad edukat suhtlemist ja aitavad teil keerulistes olukordades rahulikuks jääda. Koolitusel keskendume sotsiaalsetele oskustele, hoiakute kujundamisele ning enesekindluse ja vastutustunde arendamisele.

​

Meie eesmärk on aidata teil saavutada "õnnelik lõpp" igas kliendikohtumises. Selle koolituse abil soovime, et teie teenindajana oleksite suurem ise mitte rohkem ise! Oleme loonud praktilised harjutused ja reaalses elus kasutatavad stsenaariumid, et aidata teil kohaneda erinevate klienditüüpide ja väljakutsetega. Ettevalmistus on pool võitu!

Rasked kliendid 01

© OJAR 2024. Kõik õigused kaitstud.

bottom of page