top of page
Rasked kliendid
Oleme kuulnud kliente esitamas etteheiteid laadis „Kas selliselt siis suhtutegi klienti“ Võimalik, et oleme ka ise kliendina selliselt reageerinud kehva klienditeenindust kogedes. Väljakutseid esitavate inimeste, olukordade ja sündmustega tegelemine on üsna tavapärane olukord ettevõtluses. Isegi, kui kliendid ei ole problemaatilised on tõenäosus, et ootamatud küsimused tekivad. Siinkohal on positiivsete tulemuste saamiseks vajalik teenindaja kindlus ja oskus keerulistes olukordades navigeerida.
Selle praktilise koolituse eesmärk on arendada sotsiaalseid võimeid, hoiakut ja kujundada toetav eduka suhtlemise lahendus ning julgus ja vastutus.
"Õnnelik lõpp" koolitus on kokkupandud, et aidata teenindajal olla suurem ise mitte rohkem ise!
bottom of page