top of page
Profile
Join date: Sep 9, 2024
Posts (3)

Sep 24, 2024 ∙ 2 min
Kuidas edukalt kliendi ootusi ületada?
Kas soovid oma ettevõttes pakkuda suurepärast klienditeenindust ja luua lojaalseid kliente? Kliendi ootuste ületamine on võtmetähtsusega!
6
0

Sep 9, 2024 ∙ 2 min
Suhtlemine on kunst, see on meie loomus
Avasta, kuidas vabastada oma loomulik suhtlemisvõime, olla autentne ja teadlik kuulaja, et luua tõelisi ühendusi igas vestluses!
7
0

Sep 9, 2024 ∙ 2 min
Mida tähendab suurepärane klienditeenindus 21. sajandil?
Avasta, mida tähendab suurepärane klienditeenindus 21. sajandil – kiirus, personaliseerimine, empaatia ja tehnoloogia.
41
0
OJAR
Writer
More actions
bottom of page