klienditeenindus

OJAR_-_Klienditeenindus-removebg-preview.png

Mida tähendab klienditeenindus tänapäeval?

Kuulates ettevõtjaid rääkimas klienditeenindusest on see nähtus ilmselgelt läinud kaugemale lihtsalt kliendi toetamisest. See millest räägitakse on filosoofia ja ettevõte ise. Suurimaks väljakutseks osutub see, kuidas filosoofia omaks võtavad ja oma tegevustes viljelevad ettevõtte töötajad alates tippjuhtkonnast kuni eesliini töötajateni välja.

Lugedes internetis erinevaid tsitaate klienditeeninduse kohta, on inimestel selle kohta öelda väga palju ilusaid asju ja seda see on. Lisaks on klienditeenindus on igapäevane, pidev, lõputu, sihikindel ja kaastundlik tegevus.

Kes on klient?

Meenutades põhjust miks ettevõte eksisteerib jõuame järeldusele, et peamine põhjus on klient. Klient maksab palga ja tegelikult on ta kõige suurem ülemus. Ta võib vallandada kõik ettevõtte töötajaid alates juhatuse esimehest ja allapoole, lihtsalt kulutades oma raha kusagil mujal.

Mis on klientide kohtlemine?

Klienditeenindus on hoiak ja hoiak juhib meie käitumist. See kuidas ja mida me klienditeenindusest arvame ja usume mõjutab seda kuidas me oma kliente kohtleme.

Aitame töötajatel ja meeskondadel.png
OJAR - Klienditeenindus & müük

© OJAR 2022. Kõik õigused kaitstud.