top of page

Kliendil on alati õigus

OJAR - Kliendil on alati õigus

Sageli tekitab see mõte vastastikuseid tundeid. Selle loosungiga on tore mängida ning uusi vaatenurki omandada. Vaatenurgad aga mõjutavad teenindaja käitumist ja hoiakuid. „Kliendil on alati õigus“ Tähendab seda, et kui klient pole toote/teenusega rahul, püüab ettevõte probleemi lahendada ja kliendi õnnelikuks teha.

Koolituse „Kliendil on alati õigus“ eesmärk on õppida kliendi kuulamist ja probleemide lahendamist. Valmisolek ja oskus ärritunud kliendiga konflikte lahendada, aitab teenindajal oma tööd suurema naudinguga teha.

Teadmine ja oskused, kuidas keerulistes olukordades klientidega toime tulla, aitab saavutada klientide rahulolu ja rõõmu. Keerulistest klientidest saavad just nii ettevõtte brändisaadikud.

OJAR - Koolitusel õpid.png
bottom of page