top of page

Esinduste juhtimine

Meeskonnajuhtimine

Haiguslehed, hilinemised, pidevad graafikute muutmised, personali voolavus, klientide pretensioonid, kampaaniate mittetundmine, vastutustundetus, rahuloematus palgaga, segadus müügisaalis, omavahelised vestlused müügisaalis, hõõrumised vahetuste ja meeskonnaliikmete vahel, loetelu võiks jätkuda. 
 

Kuidas kõigest sellest luua täiesti vastupidine kogemus ja olla juht, kes kujundab positiivseid impulsse ja saavutab õitsvaid tulemusi.

Selle praktilise koolituse eesmärk on kujundada töörutiin ja hoiak, et

saavutada ideaalne päev iseendale, meeskonnale ja kliendile.

"Ideaalse päeva" koolitus on kokkupandud koolitaja pikaajalisest edukast kogemusest klienditeenindajate ja müügikonsultantide juhtimisel. Koolitaja õpetab toimivat ja kohandatud mudelit, mida ta on ise pikkade aastate jooksul praktiseerinud ja õpetanud. 

Esinduste juhtimine 01
bottom of page